Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
De moment, compta amb els 1,4 milions d'euros compromesos per Turespaña i amb el milió que hi destinarà directament
Part del fons destinat a pal·liar els efectes de la fallida de Thomas Cook, poden arribar a algunes urbanitzacions turítiques de Menorca. Veïns, patronals empresarials, batles i Consell de Menorca han començat a visitar-les per avaluar el seu estat.
Així es farà a totes les urbanitzacions turístiques de Menorca, a més de reunions amb veïns. L’objectiu és incloure les propostes de millora en un pla.
PIME demana accions urgents. A Sant Lluís hi ha urbanitzacions sense voreres, ni enllumenat ni clavegueram. D’altres, com a Punta Prima, se n’ha de decidir la façana marítima.
L’any que ve el milió d’euros previstos del Pla Insular de Cooperació es podria destinar a algunes de les propostes que es faran arreu de l’illa, també els fons del Govern central per a la fallida de Thomas Cook.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania