Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El tanca brasiler s'acomiada de Son Moix i evoca els seus millors records després de 10 anys en què ha crescut juntament amb el club de la seva vida
Va aterrar a Mallorca, concretament a Manacor, l’any 2013 com a una de tantes joves promeses del futbol sala brasiler. Ara, abandona l’illa com a flamant campió d’Europa i reconegut com un dels millors tanques del planeta.
Tomaz Braga ha deixat el Mallorca Palma Futsal i s’incorpora al Jimbee Cartagena, però abans, ha fet un darrer passeig pel Palau de Son Moix.
IB3 Televisió l’acompanya en una entrevista emotiva per analitzar els millors moments d’una trajectòria monumental. Orgull, emoció, nostàlgia. Sentiments mesclats a l’interior d’un jugador que és icona del club mallorquí.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals