Un home rep dues punyalades a prop de Son Moix
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
El projecte vol assegurar que els propietaris d'habitatges amb lloguer residencial cobrin la renda mensual
Podem, PSOE i PP han unit forces al Consell d’Eivissa per sol·licitar al Govern que inclogui dins els Pressupostos Generals de 2018 una partida econòmica d’1 milió i mig d’euros destinada al ‘Lloguer garantit’.
Un projecte que vol assegurar que els propietaris d’habitatges amb lloguer residencial cobrin la renda mensual i recuperin ca seva amb les mateixes condicions de conservació en acabar el contracte.
L’Institut Balear de l’Habitatge la gestionaria i es faria càrrec de cobrir les mensualitats que eventualment no paguessin els llogaters i de les reparacions que fossin necessàries.
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació
Les cirurgies bariàtriques es van començar a fer a Menorca el 2019 i ja s'han operat entre 60 i 65 persones