Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Agents de la Policia Nacional varen aconseguir aturar-lo, estirant-lo per les cames
Ha passat a disposició judicial per declarar el jove de 23 anys que aquest dilluns horabaixa va intentar suïcidar-se, després d’agredir son pare i amenaçar-lo amb un ganivet de cuina.
Mentre la policia anava cap al domicili, a Can Pastilla, el jove es va asseure al límit del terrat de l’edifici amb la intenció de tirar-se per avall. Agents de la Policia Nacional varen aconseguir aturar-lo, estirant-lo per les cames.
Tot seguit, el varen detenir acusat pels delictes de lesions, amenaces i trencament de la mesura cautelar, ja que tenia una ordre d’allunyament dels seus pares vigent des de l’any passat.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
No és l'únic edifici afectat per desperfectes d'aquesta casta