Entre crits. Així ha sortit de la comandància de la Guàrdia Civil de Huelva l’assassí confés de Laura Luelmo. Una cinquantena de veïns s’han concentrat a les portes quan Bernardo Montoya ha sortit escortat pels agents. Alguns s’han enfilat al vehicle que l’ha traslladat fins als jutjats per passar a disposició judicial. Recordem que els investigadors han trobat a la casa del detingut restes de sang de la víctima i que les va intentar eliminar amb lleixiu. També ha trascendit que Montoya va retenir i violar allà a la jove de Zamora abans de matar-la.
la seva defensa ha renunciat avui a representar-lo. La família de Laura Luelmo ha anunciat que se presentarà com a acusació particular.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres