La Policia Nacional va respondre a manifestants violents que haurien ferit cinc agents, segons el seu informe
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
Se l'acusa d'incendi provocat amb risc per a les persones i danys
Avui horabaixa ha passat a disposició judicial l’home de 58 anys acusat de 14 incendis a contenidors a diverses barriades de Palma. El varen detenir diumenge passat. Se l’acusa d’un delicte d’incendi provocat amb risc per a les persones i danys a 36 contenidors, 11 vehicles i 4 façanes d’edificis.
En el moment de la detenció, la Policia Nacional li va intervenir un telèfon mòbil i tres encenedors. I en l’escorcoll domiciliari se li intervengueren dos paquets de pastilles per encendre foc començades i sis capses de mistros, a més d’un ordinador. La Policia Nacional no descarta la presència de diversos incendiaris de contenidors. Continua per tant l’operatiu per prevenir més incendis.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres