Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Els fets varen ocórrer el passat dissabte horabaixa. La víctima, ferida amb un ganivet a la zona del cor, es recupera a l'hospital de Can Misses
Detengut a Eivissa un home de 75 anys que va apunyalar un company de pis el passat dissabte horabaixa, quan l’ara detingut va començar a discutir amb una coneguda d’una altra companya de pis. La víctima va recriminar-li els fets i, a continuació, l’agressor va agafar un ganivet de grans dimensions i li va clavar a la zona del cor.
Després de refugiar-se a una altra zona de l’habitatgel, els companys de pis aconseguiren avisar la Policia Nacional, que, en arribar, va detenir l’acusat, que s’havia amagat al bany, per temptativa d’homicidi.
La víctima va ser traslladada a l’hospital de Can Misses, on es recupera de la ferida que, segons els facultatius, era mortal, però el va salvar que el ganivet impactàs a una costella. L’acusat ha passat a disposició judicial aquest dimarts.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061