Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Els fets varen ocórrer el passat dissabte horabaixa. La víctima, ferida amb un ganivet a la zona del cor, es recupera a l'hospital de Can Misses
106
Detengut a Eivissa un home de 75 anys que va apunyalar un company de pis el passat dissabte horabaixa, quan l’ara detingut va començar a discutir amb una coneguda d’una altra companya de pis. La víctima va recriminar-li els fets i, a continuació, l’agressor va agafar un ganivet de grans dimensions i li va clavar a la zona del cor.
Després de refugiar-se a una altra zona de l’habitatgel, els companys de pis aconseguiren avisar la Policia Nacional, que, en arribar, va detenir l’acusat, que s’havia amagat al bany, per temptativa d’homicidi.
La víctima va ser traslladada a l’hospital de Can Misses, on es recupera de la ferida que, segons els facultatius, era mortal, però el va salvar que el ganivet impactàs a una costella. L’acusat ha passat a disposició judicial aquest dimarts.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes