Detengut un pare per agredir un menor en un partit de futbol a Lloseta
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'home s'hauria enfilat per la façana d'hotels de la Platja de Palma per accedir a les habitacions i robar als clients
Aquest dilluns al capvespre ha passat a disposició judicial l’home de 41 anys que hauria comès presumptament tres robatoris amb força, dos amb violència i dos furts.
L’home, que té antecedents s’hauria enfilat per la façana d’hotels de la Platja de Palma per accedir a les habitacions. Una vegada a dins i mentre els clients dormien, els hauria robat doblers i telèfons.
A banda d’aquests delictes, també se l’acusa de robatoris amb violència amb el mètode de l’estirada des d’una bicicleta, i de furts continuats durant mesos a una farmàcia de Platja de Palma.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros