Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

L'home s'hauria enfilat per la façana d'hotels de la Platja de Palma per accedir a les habitacions i robar als clients
Aquest dilluns al capvespre ha passat a disposició judicial l’home de 41 anys que hauria comès presumptament tres robatoris amb força, dos amb violència i dos furts.
L’home, que té antecedents s’hauria enfilat per la façana d’hotels de la Platja de Palma per accedir a les habitacions. Una vegada a dins i mentre els clients dormien, els hauria robat doblers i telèfons.
A banda d’aquests delictes, també se l’acusa de robatoris amb violència amb el mètode de l’estirada des d’una bicicleta, i de furts continuats durant mesos a una farmàcia de Platja de Palma.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren