Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Passa enrera del Govern per regular les guarderies
91
Escoletes front guarderies. Això és el que demana MÉS per Menorca, una postura que rep el suport d’associacions com Assemblea 0-3 Illes Balears, que defensa la necessitat de reconèixer l’etapa de 0 a 3 anys dels infants com un cicle educatiu i no nomès com una assitència per guardar els nins.
Susana Páramo membre d’aquesta l’Assemblea ha dit a IB3 Ràdio que veuen amb bon ulls que el Govern aturi el decret que preparava per regular les guarderies per deixar que siguin els consells de cada illa els que gestionin el sector. Així i tot no s’acaben de refiar. Aquí podeu escoltar Susana Páramo membre de l’Assemblea
D’altra banda, la consellera de Serveis Socials, Fina Santiago, ha assegurat que està decidida a no donar llum verda a aquest projecte si en el Parlament tira endavant la iniciativa de MÉS per Menorca. La proposta reconeix la necessitat de regular el servei de guarderia, exigint a les empreses que els donin uns requisits mínims.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc