Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

A les Pitiüses, on el servei el gestionen els Consells Insulars, el preu és més barat
Hi ha molta diferència de preu entre illes a l’hora de dur el cotxe a la ITV. L’illa més barata, i amb diferència és Eivissa, on un vehicle de benzina no arriba als 24 euros. A Mallorca, en canvi, en costa més de 36. Menorca la segueix de ben a prop. Una curiositat, a les dues illes més barates, les Pitiüses, el servei està internalitzat. Eivissa és el lloc amb les taxes més baixes per passar la Inspecció de Vehicles de tot l’Estat. Tot i això, els usuaris han d’esperar uns cinc mesos per tenir una cita i fer llargues cues per la manca de mecànics.
Formentera, segon indret amb les taxes més baixes de Balears. Actualment hi ha uns 20 dies d’espera després de reprogramar 200 cites per la baixa de l’únic mecànic. La mitjana d’espera sol ser de set dies. A diferència de les Pitiüses, a Menorca i a Mallorca, on el servei està externalitzat, no hi ha llistes d’espera, però puja el preu del servei.
A Menorca, però, defensen que el seu model respon a les restriccions econòmiques que marquen les polítiques estatals. El Consell de Mallorca té previst internalitzar el servei de la ITV l’any que ve. Han calculat que les tarifes es podrien reduir un 30%.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia