Es Molinar dels anys vuitanta reviu gràcies a la fotografia i la IA
A partir de fotos de Miquel Massutí fetes el 1986, Tarek Serraj firma una peça audiovisual que dona un moviment subtil a les imatges i ens transporta 40 anys enrere
Els hotels d'altres municipis també noten un augment de reserves mesura que s'atraca la data
Per Sant Joan es calcula que arribaran a Ciutadella uns 40.000 visitants en vaixell i avió. El municipi té actualment 33.238 places turístiques, insuficients per a allotjar totes aquestes arribades. A molts dels hotels ja fa temps que està penjat el cartell de “Complet”. Els pocs que hi queden són a preus molt per damunt del mercat: Passar la nit a Ciutadella entre el 23 i el 24 de juny ja costa 600 euros. Per exemple, l’hotel Port Ciutadella, amb dues-centes places, les té totes ocupades des del febrer.
Quan ja manquen els allotjaments a Ciutadella o els preus són massa alts, es comencen a omplir els municipis més propers. Els hotels de Ferreries i Es Mercadal també noten l’impacte de Sant Joan.
Segons les estimacions de la Policia Local, a Ciutadella, durant el transcurs de la festa, s’hi reuniran 150.000 persones.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
A partir de fotos de Miquel Massutí fetes el 1986, Tarek Serraj firma una peça audiovisual que dona un moviment subtil a les imatges i ens transporta 40 anys enrere
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats