CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Se n'instal·larà una de 360 metres a Son Saura per evitar la deterioració de l'arenal i una altra de 84 a Cala Molí
El Ministeri de Medi Ambient instal·larà a Menorca quatre passadissos de fusta per facilitar l’accés i evitar l’erosió a quatre platges de Menorca. La primera de les actuacions es farà al Mercadal, en concret a Cala Molí, on una passarel·la de llenya de 84 metres connectarà els dos marges de la costa.
També aixecarà un accés elevat de 360 metres de longitud a la platja de Bellavista de Son Saura, a Ciutadella, per evitar que es deteriori més l’entorn de l’arenal a causa del pas dels banyistes i dels ciclistes. I al Migjorn Gran, a les platges de Binigaus, es faran dues rampes, de 14 i 7 metres.
La darrera inversió prevista dins dels 250.000 euros aprovats es farà a Son Bou. Allà es repararà una passarel·la ja existent i se n’instal·larà una altra per protegir el sistema dunar.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Els serveis d'emergències varen practicar la reanimació cardiopulmonar durant quaranta minuts, però no varen poder fer res per salvar-li la vida
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments