Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
També han declarat 10 detenguts en una brega multitudinària dissabte vespre
Passen a disposició judicial dos homes detinguts ahir, després d’agredir dos policies nacionals al Polígon de Can Valero. Han declarat avui matí per videoconferència. Un dels agents, que estava fora de servei, va veure com pegaven una dona en un botellot il·legal. Quan telefonava el 091 per informar d’aquest fet, un dels detinguts li va pegar per l’esquena. Posteriorment, un altre dels arrestats va arrossegar un segon agent 100 metres per l’asfalt quan intentava evitar que escapés amb el seu vehicle. Li va ocasionar una luxació a la mandíbula.
També han passat a disposició judicial 10 detinguts a la zona de Dalt Murada de Palma, després de participar en una brega multitudinària dissabte vespre. Un jove va quedar semiinconscient i un altre va patir un tall al cap.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic