Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

Aquest diumenge migdia els traslladaran a un Centre d'Internament d'Estrangers de Barcelona
Han passat a disposició judicial als jutjats de Via d’Alemanya 17 migrants arribats dijous en una barca en aigües de Cabrera. Aquest diuemnge migdia els traslladaran amb avió a un Centre d’Internament d’Estrangers de Barcelona. A bord de l’embarcació, també hi havia una dona que queda en llibertat i serà assistida per la Creu Roja. Salvament Marítim els va localitzar perquè els van avisar que havien partit dilluns d’Algèria.
Segons Delegació de Govern, també han passat a disposició del jutge dos migrants més que varen arribar en una altra embarcació i que havien quedat en llibertat perquè els centres d’internament d’estrangers de la península estaven ocupats. També ells seran traslladats a un CIE de la península.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La víctima, de 79 anys, va morir aquest dimecres a conseqüència dels trets del seu marit, de 82, amb una escopeta de caça, amb la qual després es va ferir ell mateix
L'home, de 82 anys, ha passat a disposició judicial i s'ha acollit al seu dret a no declarar