Ha mort un ciclista en un accident amb un autobús del TIB
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració

Aquest diumenge migdia els traslladaran a un Centre d'Internament d'Estrangers de Barcelona
Han passat a disposició judicial als jutjats de Via d’Alemanya 17 migrants arribats dijous en una barca en aigües de Cabrera. Aquest diuemnge migdia els traslladaran amb avió a un Centre d’Internament d’Estrangers de Barcelona. A bord de l’embarcació, també hi havia una dona que queda en llibertat i serà assistida per la Creu Roja. Salvament Marítim els va localitzar perquè els van avisar que havien partit dilluns d’Algèria.
Segons Delegació de Govern, també han passat a disposició del jutge dos migrants més que varen arribar en una altra embarcació i que havien quedat en llibertat perquè els centres d’internament d’estrangers de la península estaven ocupats. També ells seran traslladats a un CIE de la península.
L'autobús ha envestit un grup de ciclistes, per causes que s'investiguen, i deixa fins a set persones ferides de diversa consideració
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys