D’arreu del món fins a Mallorca per aprendre català
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull

Entre els sospitosos hi ha Francisca Cortés, més coneguda com la Paca
Els 30 detinguts en el darrer cop contra el tràfic de drogues a Mallorca van passar anit, a les 20.30h, a disposició judicial. Entre els sospitosos hi ha Francisca Cortés, més coneguda com ‘La Paca’. Les declaracions van començar quan passaven pocs minuts de les 21h, i es van perllongar durant hores.
L’operació origen es va desenvolupar de forma simultània a municipis de la Part forana i al poblat de Son Banya. Ara, els sospitosos han estat conduïts als jutjats de Palma.
Una macrooperació a tota l’illa
La macrooperació contra el tràfic de droga i blanqueig de capital de la Guàrdia Civil es va iniciar aquest dijous dia 31 de març a municipis de la Part Forana i diverses zones de Palma, com Sant Jordi, És Rafal i Son Rapinya. Es van realitzar 53 escorcolls domicilis, en els quals es van confiscar diferents quantitats de diners i de substàncies estupefaents.
Fins al divendres, s’havien detingut 30 persones, entre d’elles Francisca Cortés ‘La Paca’. Si bé, fonts de la recerca han assegurat que no era l’objectiu final d’aquesta operació.
Segons els investigadors, s’haurien desarticulat tres xarxes de narcotraficants.
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols
Van en camí de constituir-se en associació sota el nom de Ciutadella Viva
Amb un cost de 288.672 euros, se'n modernitzarà el sanejament des de la Consolació fins a l'altura de Sant Antoni Maria Claret