Els 19 detinguts en el marc de l’operació Valley han passat a disposició judicial. Han estat tants que la Guàrdia Civil ha hagut de traslladar-los en un autobús.
Alguns dels que ja han passat a disposició del jutge s’han negat a declarar. Els varen interceptar dues carmanyoles plenes d’or, 30.000 euros en efectiu, 1 quilo de cocaïna pura i plantes de marihuana.
La Guàrdia Civil va dur a terme 14 escorcolls, principalment, a Sóller i a Palma, en el marc d’aquesta gran operació contra el narcotràfic.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.