Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Són tres homes de nacionalitat italiana, un d’ells ferit greu a Son Espases, i un espanyol
Aquest dilluns passen a disposició judicial els detinguts per l’apunyalament dissabte a Platja de Palma. Són tres homes de nacionalitat italiana, un d’ells ferit greu a Son Espases, i un espanyol.
Els fets varen tenir lloc dissabte horabaixa quan dos veïnats de l’Arenal, els dos italians, van discutir segons sembla per l’ocell que tenia un d’ells. Aquest va arribar a amenaçar l’altre amb una pistola d’aire comprimit. Poc després, l’altre es va personar de nou al domicili, en aquesta ocasió acompanyat pel seu germà, també italià, i per un amic de nacionalitat espanyola. Els tres anaven armats amb ganivets.
Allà tengué lloc una nova discussió, que acabà quan l’inquilí va prendre la navalla d’un dels visitants, i la clavà a un d’ells perforant-li el pulmó. Els tres visitants han estat detinguts per temptativa d’homicidi, inclòs el ferit, mentre que l’autor de la ganivetada ha estat arrestat per un delicte de lesions i amenaces. A més, també imputen a un dels italians per reclamació judicial, ja que constava una requisitòria d’un jutjat de Palma.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys