Els 14 ocupants de la segona pastera arribada a Mallorca aquesta setmana han passat avui a disposició judicial. Varen ser detectats el divendres amb el radar SIVE de la Guàrdia Civil. Només 24 hores abans, una altra embarcació amb 14 ocupants més ja havien arribat a l’illa. Aquests, passaren a disposició judicial ahir i s’està en espera de traslladar-los a un centre d’internament d’estrangers de la Península. Amb aquestes dues barques arribades aquesta setmana ja en són 4 les que han tocat terra a les illes enguany.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa