Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Els autors dels fets es van fer amb dos rellotges d'alta gamma i dues cadenes d'or
La Policia Nacional ha detingut tres homes responsables de dos robatoris amb violència comesos la setmana passada a Eivissa.
Els detinguts, d’entre 21 i 25 anys i d’origen magribí, van abordar el passat 22 de maig un turista a l’avinguda de Santa Eulària, fent-se amb un rellotge d’alta gamma i dues cadenes d’or, causant a la víctima algunes lesions al coll.
Dos dies més tard, el 24 de maig, es va donar un cas similar, en aquest cas al passeig Joan Carles I amb el robatori d’un rellotge de luxe i agressió de la víctima.
Aquest dilluns, les investigacions de la Policia Nacional han culminat amb la detenció dels tres sospitosos, abans no marxessin de l’illa. Tenen nombrosos antecedents al seu expedient i utilitzaven identitats falses per amagar-ho. Els detinguts han passat aquest dijous a disposició judicial.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
La víctima estava ingressada a l’UCI de l’Hospital Mateu Orfila amb cremades molt greus
L’home hauria saltat al camp i copejat un infant de 12 anys; el jutjat n’ha decretat una ordre d’allunyament
L'Ajuntament de Palma ha prohibit de forma cautelar que l'agressor, un altre venedor, torni al mercat