Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

L’any 2005 un grup de fanàtics del beisbol procedents la gran majoria d’Amèrica llatina, sobretot de Cuba i de la República Dominicana, varen ajuntar-se per practicar un esport que als seus països d’origen és gairebé una religió.
El club reuneix cada cap de setmana gairebé 40 jugadors a les pistes de Can Misses… Això sí, juguen a softbol, la variant menys exigent de la disciplina. La pilota és més gran, el camp és més petit i el llançador llança la pilota per davall l’espatlla.
L’equip ha enganxat algun eivissenc, però els caribenys són majoria. La pràctica del softbol és la millor manera per sentir-se un poc més a prop de ca seva.
Fins ara, els Bravucones s’han hagut de conformar a jugar partidets entre ells i amistosos, com aquest contra els Bravos de Vitòria. Però volen créixer i algun dia, poder disputar la Lliga Espanyola de clubs.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo
Missatges de WhatsApp, fotos familiars i testimonis han servit perquè l'Audiència capgiri el testament