Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Són els primers d'un projecte que enguany es continuarà desenvolupant
La ciutat d’Eivissa té dos passos per a vianants il·luminats. Aquests s’activen en detectar l’aproximació dels ciutadans a la zona per travessar. Un d’ells s’ha col·locat al centre de la ciutat i l’altre, en un punt negre del barri de ses Figueretes. Són els primers d’un projecte que enguany es continuarà desenvolupant.
El primer pas per a vianants il·luminat s’ha instal·lat a l’avinguda de Sant Jordi. Forma part del projecte Rutes Escolars, que traça itineraris segurs entre centres educatius, en aquest cas entre els barris de Figueretes i Cas Serres. Els vesins, però, expliquen que la zona necessita més control de velocitat que no pas visibilitat, encara que agraeixen la iniciativa.
El segon pas il·luminat el trobem a l’inici del carrer d’Aragó, i pertany a la ruta escolar que travessa el centre de la ciutat. En aquest cas, potser per trobar-se en un encreuament i en un punt transitat, és vist amb bons ulls pels usuaris.
Durant els pròxims dies s’acabarà de tancar la ubicació del tercer pas per a vianants il·luminat, que també coincidirà amb el pas d’escolars.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat