Són alguns dels productes del cistell de la compra que s'han encarit molt durant el darrer any
Amb un increment del 6,4% el febrer, les patates són un dels productes del cistell de la compra que han apujat de preu. L’increment ha estat constant durant els darrers dotze mesos.
Pel febrer els ous experimentaren un augment de preu del 3’8%, que és la pujada més important dels darrers dotze mesos. La grip aviària, que afecta el mercat americà, i l’augment de consum, serien algunes de les causes que justifiquen aquest increment de preu. El mercat de les espècies i la sal també s’han vist afectats per l’increment de preus, i han arribat a pujades de fins al 9% els darrers mesos.
Pel febrer, però, aquest augment es va moderar una mica. Patates, ous i espècies són alguns dels productes que han apujat, però que, d’una manera o una altra, també ha afectat quasi tots els productes del cistell de la compra.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici