Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

La gestió de la Covid i la sisena onada han centrat el debat al ple del Parlament de les Illes Balears
La consellera de Salut, Patricia Gómez, ha assegurat que la població no vacunada ja està suposant la meitat dels ingressos als hospitals. Una dada que ha donat al ple del Parlament de les Illes Balears. Gómez ha tornat a fer una crida a la vacunació i al compliment de les mesures de seguretat per tal de controlar la sisena onada.
Una vegada més, la Covid ha centrat bona part del debat parlamentari. La majoria de grups de l’oposició, PP, Ciutadans i El Pi, han demanat per aquesta qüestió. Els preocupa la capacitat de resposta del sistema de salut públic, l’increment dels contagis i les restriccions que se’n puguin derivar.
El Govern, per part seva, es mostra confiat en la “fortalesa” de la sanitat balear i recorda que els plans de contingència han permès disposar de més de mil llits i tres-centes places d’UCI a pacients Covid, entre recursos públics i privats.
Però la principal confrontació s’ha produït entre el portaveu dels populars, Antoni Costa, i la presidenta Francina Armengol. Ambdós s’han tornat a acusar d’inacció i de fer tard en la presa de decisions.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïnats que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors