Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Els seus objectius: defensar les famílies, la classe mitjana, els autònoms i garantir l'habitatge als joves
La portaveu política de Ciutadans (CS) i coordinadora autonòmica a Balears, Patricia Guasp, ha anunciat aquest dissabte que presentarà la seva candidatura a les primàries de la formació liberal per presidir el Govern balear. Els seus objectius: defensar les famílies, la classe mitjana, els autònoms i garantir l’habitatge als joves.
“Volem un canvi, però no ens conformam amb el recanvi conservador, en absolut, creiem que l’alternativa de futur és Ciutadans”, ha manifestat, reivindicant que el seu “és un partit que ha demostrat el que és capaç en els governs en els quals està i també en l’oposició, amb una forma de fer política constructiva”.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions