Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Ha garantit combatre a les ideologies situades a dreta i esquerra i que "el projecte està per davant de les butaques"
Aquest diumenge ha conclòs l’Assemblea de refundació de Ciudadanos que ha servit també per presentar la coordinadora de la formació a Balears, Patricia Guasp, com a la nova líder del partit.
La nova portaveu política de Ciutadans, Patricia Guasp, ha advertit aquest diumenge al president del Govern, Pedro Sánchez, i al líder del PP, Alberto Núñez Feijóo, que els principis de la formació “ni es venen ni es compren”. A més, ha garantit combatre a les ideologies situades a dreta i esquerra i que “el projecte està per davant de les butaques”.
“Això no va de dretes o esquerres, sinó de defensar la llibertat de tots”, ha assenyalat Guasp. En aquesta línia, ha avisat que no pot donar-se per feta “la senda del progrés cap a un futur millor”, cridant a “barallar-lo”.
Així mateix, també ha tingut paraules de reconeixement cap a la classe mitjana i ha promès que ocuparà un lloc destacat en les seves preocupacions.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals