Joan Rabassa, de 17 anys, corona el pi de Pollença
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
El director esportiu prefereix acabar la temporada i aconseguir l'ascens a Segona Divisió sobre el terreny de joc
El director esportiu de l’Atlètic Balears. Patrick Messow, es troba també confinat a Palma. L’alemany és un dels treballadors afectats per l’ERTO que va presentar el club fa unes setmanes. Messow assegura que la plantilla ha acceptat aquesta mesura i entenen que la situació actual és complicada.
A més l’alemany aprofita aquests dies tancats a casa per començar a rastrejar el mercat de jugadors i per fer algunes cridades que permetin confeccionar la plantilla per a la temporada que ve.
El director esportiu blanc i blau també ha parlat de la possibilitat d’acabar la lliga. Messow prefereix aconseguir l’ascens a Segona Divisió sobre el terreny de joc i no perquè la Federació Espanyola de Futbol decideixi finalitzar la competició.
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La celebració de Sant Antoni ha quedat a mitges
A Vila, es confirma que es coronarà el pi avui vespre, independentment de la pluja