Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El director esportiu prefereix acabar la temporada i aconseguir l'ascens a Segona Divisió sobre el terreny de joc
El director esportiu de l’Atlètic Balears. Patrick Messow, es troba també confinat a Palma. L’alemany és un dels treballadors afectats per l’ERTO que va presentar el club fa unes setmanes. Messow assegura que la plantilla ha acceptat aquesta mesura i entenen que la situació actual és complicada.
A més l’alemany aprofita aquests dies tancats a casa per començar a rastrejar el mercat de jugadors i per fer algunes cridades que permetin confeccionar la plantilla per a la temporada que ve.
El director esportiu blanc i blau també ha parlat de la possibilitat d’acabar la lliga. Messow prefereix aconseguir l’ascens a Segona Divisió sobre el terreny de joc i no perquè la Federació Espanyola de Futbol decideixi finalitzar la competició.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia