Presó provisional per al Vito
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Aquest dissabte celebren els 30 anys des de la declaració com a parc natural
El Govern ha anunciat que, abans de final d’any, comprarà dues finques per fer una nova comporta i un reservori d’aigua dolça al parc natural de s’Albufera des Grau, a Menorca. Ja estan llestos els tràmits i ara ha de fer la compra la Direcció General de Patrimoni.
Aquest espai natural celebra aquest dissabte els trenta anys. Ho fa amb un programa d’activitats, i tenint presents els nous reptes i amenaces actuals relacionats amb el canvi climàtic: la manca d’aigua dolça, la salinització del parc i l’augment de les temperatures, que provoquen canvis en la biodiversitat de la zona.
L’espai té la màxima protecció i és l’únic parc natural de Menorca, que engloba zones del municipi de Maó i des Mercadal. De les més de cinc mil hectàrees d’extensió, més d’un miler són marines.
Durant la jornada, els assistents han gaudit de tallers de melmelades, observació de papallones i ocells, el conte d’en Xoc, activitats d’educació ambiental i una gimcana per a infants. També s’han fet visites guiades que repassen la història de la conservació del parc, des dels inicis de la mobilització ciutadana fins a l’ampliació de l’àmbit protegit el 2003.
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució