Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Els agents econòmics i socials asseguren que continuaran fent feina en favor dels interessos de treballadors i empresaris
La ciutadania ha parlat a les urnes i amb el nou escenari polític els sindicats majoritaris demanen al Partit Popular, com a formació més votada, que continuï mantenint el diàleg social que “tan bé”, diuen, ha funcionat durant els darrers temps.
Els sindicats, apunten, seguiran al capdavant de la lluita per millorar els drets socials i laborals dels ciutadans de les Illes. Hi ha reptes que encara s’han d’aconseguir, com l’accés a l’habitatge o la reducció de les càrregues de feina. Avanços pels quals UGT s’estimaria més, diu, un govern en minoria del PP.
Les patronals també estenen la mà al futur govern i, de fet, la PIMEM, com demanen els sindicats, convida totes les formacions a grans pactes encaminats a desenvolupar polítiques estables pensades a llarg termini. A més, la CAEB, per part seva, considera del tot necessari que es comenci a fer feina el més aviat possible.
També s’ha pronunciat en aquest sentit la Federació Hotelera de Mallorca. Ofereix als futurs governants el seu coneixement i col·laboració per seguir reforçant, diuen, la indústria turística.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"