Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Patxi López serà el portaveu del grup socialista al Congrés dels Diputats i Pilar Alegría, nova portaveu del partit
/ César Ortiz.
142La ministra d’Hisenda i Funció Pública, María Jesús Montero, serà la vicesecratària general del PSOE després de la dimissió de la diputada Adriana Lastra, un canvi que forma part de la remodelació del partit, que ratificarà aquest dissabte el Comitè Federal. El nomenament ha estat confirmat per la mateixa Montero a través d’un tuit. “Amb responsabilitat, orgull i agraïment al Secretari General Pedro Sánchez, per la seva proposta com a Vicesecretària General del PSOE”, ha escrit la ministra a la citada xarxa social. Alhora, ha aprofitat per traslladar el seu reconeixement i gratitud a la “magnífica tasca” de la seva “admirada companya i amiga” Lastra.
Aquest dijous també s’han conegut altres canvis que escometrà el PSOE, triant com a portaveu Pilar Alegría, en substitució de Felipe Sicilia, i a Patxi López com a portaveu del grup parlamentari socialista al Congrés, en substitució d’Héctor Gómez.
Per part seva, el secretari d’Organització del PSOE, Santos Cerdán, seguirà al seu lloc i serà ratificat pel secretari general, segons han confirmat fonts de l’Executiva a Europa Press, tot i que algunes veus del partit donaven per feta la seva sortida després de la dimissió de Lastra i el conflicte intern entre tots dos.
Armengol destaca el compromís de Patxi López “amb l’Espanya plural”
La presidenta del Govern, Francina Armengol, ha felicitat per Twitter el seu “amic”, l’exlehendakari Patxi López, que serà el nou portaveu del PSOE al Congrés dels Diputats, de qui ha destacat el seu compromís “amb la democràcia i l’Espanya plural”. “Estic segura que faràs una magnífica feina”, ha tuitejat la també secretària general del PSIB-PSOE. “El teu compromís amb les persones, la democràcia i l’Espanya plural aniran molt bé al PSOE i al país”, ha escrit Armengol a López per mitjà de la xarxa social.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu