Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
L'exposició 'Gone West' s'inaugura aquest dijous a la Galeria Pelaires de Palma
L’art de Pau Aguiló ha entrat a l’espai més íntim de la Galeria Pelaires de Palma amb el projecte ‘Gone West’. Aquest jove artista mallorquí, de 21 anys, i resident a Londres, s’ha inspirat en els poemes d’un altre artista: James Massiah. “Té una poesia molt específica i personal amb tocs de cultura hip-hop”, explica Aguiló. “El vaig conèixer directament i em va impressionar molt, vaig arribar a una mena d’èxtasi dionisíac”, afegeix.
Els quadres poden transmetre soledat, bel·licisme i amor. Però diu que la percepció canvia si en llegim els poemes, que s’aplegaran en un llibret que acompanyarà la mostra. Són versos en què es parla d’un Londres que bull d’activitat, però on no tot és el que sembla: “Sempre hi ha un sentiment de soledat que es reflecteix bastant bé en els seus poemes, situacions molt específiques que estan completament aïllades de la ciutat”.
‘Gone West’ s’inaugura aquest dijous a les 18 h a l’espai Cabinet de la Galeria Pelaires de Palma.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes