Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Amb cinquanta anys, vint, de recorregut amb la banda, i vuit discs sota el braç, Pau Donès no ha perdut ni la força ni l’energia.
Divendres presentava al Trui Teatre de Palma, “50 palos”, el títol del seu darrer àlbum.”Humo”, el nou tema que s’inclou dins el disc és un cant a viure el present. El càncer ha convertit Pau Donès en una lluitador empedernit.
L’artista ha passat llargues estades de descans a l’illa de Formentera on també hi ha gravat alguns dels seus videoclips. Els fans de “Jarabe de Palo” han pogut gaudir del concert i conèixer de prop la vessant més humana del cantant de “La Flaca”.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys