Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
També continuaran el coordinador de metodologia, Pepe Laso, i el director tècnic, Kike Fernández
Vos ho vàrem avançar a IB3 Televisió el passat 14 de maig i avui s’ha confirmat. El cos tècnic del Palmer Alma Mediterrànea Palma ha renovat al complet.
La banqueta liderada per Pau Tomàs i Álex Pérez ha renovat el seu contracte per una temporada més, després d’aconseguir ficar l’equip a la lluita pels play-offs d’ascens a l’ACB. Un somni que va acabar el passat dissabte contra el Breogán a Lugo.
També continuaran a l’equip el coordinador de metodologia, Pepe Laso i el director tècnic Kike Fernández. Ara l’objectiu és tornar a fer un projecte que permeti a l’equip tornar a lluitar el curs que ve pel play-off d’ascens a l’ACB.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027