Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Critica els tabús que rodegen una experiència tan dolorosa com aquesta
La ilustradora i escriptora Paula Bonet acaba de presentar el seu darrer llibre a Xile i el Perú…. i ara ho acaba de fer a la llibreria Rata Corner, a Palma. És “Roedores”, el seu treball més personal i que treu a la llum el que diu que és un tema tabú… els avortaments espontanis.
“Roedores” és un dels llibres més petits, de tamany, que ha fet mai Paula Bonet. Però és un dels més grans, per ella. Està escrit, i dibuixat durant el seu segon embaràs. Tant aquest com el primer acabaren en abortaments espontanis. Mentre buscava consol, Bonet s”adonà de què hi ha poca literatura relacionada amb els abortaments. Així que decidí publicar la seva experiència.
TOTAL creo q es importante saber entender y gestioanr el dolor, error maúsculo darle la espalda
“Roedores”, en realitat, són dos llibres. Un d’il.lustrat que intentava ser infantil, recollint la maternitat de roedors com llúdrigues, rates o esquirols. L’altre part del llibre és un diari, revisat, dels seus abortaments espontanis, i que vol ser un suport pels que han patit una experiència similar.
La pintura li dona consol, a Paula Bonet. I seguirà treballant sobre la maternitat. Pel 2020 està preparant una exposició a València, protagonitzada per embrions.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €