Nou radar a Ciutadella per evitar excessos de velocitat al nucli urbà
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
La jugadora d'handbol eivissenca espera entrar a la llista definitiva de la selecció espanyola per disputar la gran cita d'aquest estiu
L’eivissenca Paulina Pérez Buforn està molt a prop dels Jocs Olímpics de París. La jugadora de l’Oporriño forma part de la darrera prellista de la selecció espanyola d’handbol, de la qual sortirà la convocatòria definitiva per ser a París.
Aquesta temporada, Buforn ha jugat per primera vegada un Mundial, però va caure per decisió tècnica de la llista per al preolímpic.
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes