L’home que va intentar captar menors despullat en un vehicle abandona Menorca
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa

Aquest dimecres està prevista una reunió amb Pablo Ortells per tancar el traspàs del porter a l'Al-Ittihad d'Aràbia
Pedrag Rajkovic és molt a prop de deixar el Mallorca. Aquest dimecres dematí es pot tancar tot, perquè està prevista una reunió amb Plabo Ortells per tancar el traspàs del porter a l’Al-Ittihad d’Aràbia, l’equip on juga Benzema. L’acord del club aràb amb Rajkovic ja estava tancat i aquest dimecres es pot tancar l’acord entre el Mallorca i l’Al-Ittihad. Si res falla, es tancarà tot i la intenció del porter és viatjar aquest dimecres mateix a Portugal, on l’Al-Ittihad fa la pretemporada, per incorporar-se immediatament a la disciplina del que serà, si es tanca, el seu nou equip. No es coneix encara quin serà el preu del traspàs però sí que després de dues temporades al Mallorca, Rajkovic és a punt de deixar l’illa i també doblers a la caixa de Son Moix.
De fet, el porter serbi ha estat la gran absència a l’entrenament d’aquest dimarts a Son Bibiloni. Han sortit damunt la gespa el Pichu Cuéllar, Dominik Greif i Leo Román, però el serbi no s’ha deixat veure amb els seus companys. Segons el club, Rajkovic ha acudit a la ciutat esportiva, però el cert és que no s’ha deixat veure. De confirmar-se la seva sortida, quedaria tancada la porteria amb Greif, Leo Román i Pichu Cuéllar.
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Es coneix com a Verifactu i, segons la normativa antifrau, estan obligades a incorporar-lo a partir de l'any que ve