L’home que va intentar captar menors despullat en un vehicle abandona Menorca
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa

Aquest divendres es col·loquen plaques a diferents municipis de l'illa per retre homenatge als represaliats
Carrer del Progrés, cantó del passeig de ses Fonts, en ple centre de Sant Antoni. Quan passem per aquest punt, veurem una pedra de la memòria, amb un nom escrit: Antoni Ramon Prats, represaliat pel franquisme, assassinat el dia 21 de gener de 1937. Els seus familiars, amb membres del Fòrum per a la Memòria i del Govern, l’han recordat aquest divendres amb fotografies i flors.
Antoni és una de les víctimes que des d’avui s’inclouen dins el projecte Stolpersteine, sorgit a Alemanya, que vol dir “pedra amb la qual podem travelar”. Aquest matí se n’han col·locat dues més a Sant Jordi, en memòria de Francesc Costa Torres, Xico Coves’, i Vicent Riera Torres, Joveria‘, i a la tarda, altres a Sant Joan i Sant Miquel.
Formen part de les més de 75.000 pedres repartides per una vintena de països amb noms de víctimes del feixisme.
Es tracta d'un ciutadà francès de vacances a l'illa
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Es coneix com a Verifactu i, segons la normativa antifrau, estan obligades a incorporar-lo a partir de l'any que ve