El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
El Govern instal·larà 9 pedres de la memòria en diferents punts de Palma
El Govern instal·larà durant el dia d’avui 9 pedres de la memòria en diferents punts de Palma. L’objectiu és retre homenatge a persones que varen ser víctimes del franquisme.
Les pedres amb el nom de les anomenades “roges del Molinar” han estat les primeres que s’han posat avui dematí. Les pedres volen fer recordar les víctimes i el lloc on vivien abans de ser assassinades.
A l’acte han assistit familiars d’Aurora Picornell i de Catalina Flaquer.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades