Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
El fiscal anticorrupció del cas Nóos viatja a Eivissa per defensar Matthias Khün
L’advocat de Matthias Khün, l’exfiscal anticorrupció Pedro Horrach, assegura que el cas segueix obert perquè hi havia interès en veure la foto de l’alemany assegut al banc dels acusats. Ni ell ni el constructor han prestat declaració durant la vista, que ha quedat vista per sentència.
Entre els testimonis, els agents de Medi Ambient, entre els quals Miquel Vericad, actual conseller eivissenc del ram. La defensa diu que es va fer l’obra amb el permís de Medi Ambient però que l’Ajuntament mai va voler legalitzar-les. No hi veuen, per tant, cap delicte.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat