Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Confia que el nou Ajuntament de Jaime Martínez, amb qui es reunirà aquest dijous, els doni suport perquè la zona torni a ser de primer nivell
Els hotelers de Platja de Palma estrenen nou president. Pedro Marín, també gerent de l’associació Palma Beach, agafa el relleu per continuar, segons ha dit, amb la feina que s’ha fet durant els darrers anys en favor de la neteja, la seguretat i l’adequació de les infraestructures de la principal zona turística de les Illes.
Ara mateix, l’ocupació hotelera de la zona ronda ja el 80%. Marín confia que el nou Ajuntament de Jaime Martínez, amb qui es reunirà demà, dijous, els doni el suport necessari perquè Platja de Palma torni a ser de primer nivell. És, segons el seu parer, un deute històric.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou