Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

Una deshidratació ha deixat fora de combat Sergi Reurer a poc més d'un kilòmetre de la meta, quan l'alaiorenc anava primer i a ritme d'establir un nou rècord de la prova
La cinquena edició de la cursa de les 10 Milles Ciutat de Maó ha tingut un final accidentat, però afortunadament sense conseqüències greus.
L’atleta d’Alaior, Sergi Reurer, ha quedat sense forces per una deshidratació a poc més d’un quilòmetre de la meta, quan era el virtual guanyador de la cursa. De fet, Reurer anava a ritme d’establir un nou rècord de la prova. Sigui com sigui, la salut del corredor no perilla, tot i que ha estat traslladat a la Clínica Juaneda a petició pròpia.
La primera posició finalment ha estat per a Pedro Olmo. El mallorquí ha arribat amb el gest desencaixat, després de trobar-se Reurer a terra, i no ha celebrat el triomf. Olmo ha cobert la distància en un temps de 55 minuts i 33 segons. El podi l’han completat els locals Ivan Canet i Antonio Saavedra.
En categoria de dones, la guanyadora ha estat la ferrerienca Maria Pallicer, que s’ha adjudicat la prova per quarta vegada consecutiva, amb un crono de una hora, 4 minuts i 49 segons. Nuria-Laia Rodríguez ha estat segona i Leire Ferrer, tercera.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
L'accident mortal ha ocorregut en una via no permesa per a vianants; la víctima encara no ha estat identificada