Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

El solleric posa rumb avui vespre cap a la capital andalusa i demà passarà la revisió mèdica
Després de quatre temporades a l’Atlètic Balears i haver aconseguit fer-se un lloc a l’onze titular, Pedro Ortiz ha rebut una oferta que no podia deixar escapar.
Arriba per jugar al filial, però el solleric té clar el seu objectiu.
Pedro Ortiz tendrà sempre bon record de la seva etapa com a blanc-i-blau, tot i la tristesa que va suposar no aconseguir l’ascens a Segona Divisió.
Les seves darreres actuacions han despertat l’interès d’un club com el Sevilla, i tot això ha estat possible gràcies a la confiança que ha dipositat en ell Manix Mandiola. Per al tècnic basc, només té paraules d’agraïment.
La sortida de Pedro Ortiz és la quarta en només una setmana a l’Atlètic Balears, i encara se n’esperen més.
Pedro Ortiz ja mira cap al seu següent objectiu: guanyar-se un lloc al Sevilla.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions