Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El solleric posa rumb avui vespre cap a la capital andalusa i demà passarà la revisió mèdica
Després de quatre temporades a l’Atlètic Balears i haver aconseguit fer-se un lloc a l’onze titular, Pedro Ortiz ha rebut una oferta que no podia deixar escapar.
Arriba per jugar al filial, però el solleric té clar el seu objectiu.
Pedro Ortiz tendrà sempre bon record de la seva etapa com a blanc-i-blau, tot i la tristesa que va suposar no aconseguir l’ascens a Segona Divisió.
Les seves darreres actuacions han despertat l’interès d’un club com el Sevilla, i tot això ha estat possible gràcies a la confiança que ha dipositat en ell Manix Mandiola. Per al tècnic basc, només té paraules d’agraïment.
La sortida de Pedro Ortiz és la quarta en només una setmana a l’Atlètic Balears, i encara se n’esperen més.
Pedro Ortiz ja mira cap al seu següent objectiu: guanyar-se un lloc al Sevilla.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13