Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

En quatre partits, la mà dreta de Luis García Plaza suma una victòria, dos empats i una derrota
El de la Reial Societat serà el cinquè partit que Pedro Rostoll, segon de Luis García, dirigirà al Mallorca des de la banqueta com a màxim responsable tècnic. En els quatre anteriors, hi va haver de tot: una victòria, dos empats i una derrota
Luis García va ser expulsat per primera vegada amb el Mallorca la temporada passada a la Nova Creu Alta de Sabadell per protestar al col·legiat. Incrèdul, el tècnic abandonà la gespa i veuria des d’una llotja els dos partits següents de Segona Divisió.
En el primer partit amb Rostoll arriba la seva única victòria. Dos a u a Son Moix contra el Mirandés. Una jornada després aconseguiria un empat a un a Màlaga. Ja a Primera Divisió arriba la segona expulsió de García Plaza. A Cadis i per dir “No ens en xiulen ni una”. Una vermella permet debutar Pedro Rostoll a la banqueta del Mallorca a la màxima categoria. Va ser contra l’Elx a Son Moix amb un partit amb moltes alternatives i molta emoció i que va acabar amb empat a dos.
Una setmana més tard, derrota a Vallecas. Aquest tres a u és, fins ara, l’única derrota de la mà dreta de Luis García.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
Una persona ha resultat ferida després de patir una col·lisió
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors