Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El partit vol governar en solitari però necessita suports per a la investidura
El resultats de les eleccions atorguen la victòria al PSOE. El partit deixa clar que vol governar en solitari. Però amb vista a la investidura, Pedro Sánchez necessita suports. És el que cercarà dimarts a les 5 de l’horabaixa en la reunió a la Moncloa amb el líder d’Unides Podem. Però Pablo Iglesias pensa blocar la investidura si no es forma un govern de coalició amb ells.
Quan arribi la reunió amb Iglesias, Sánchez ja s’haurà reunit amb el president del Partit Popular, Pablo Casado. Serà dilluns a la una del migdia. Casado li durà propostes econòmiques i mesures urgents per Catalunya. I també es reunirà amb el president de Ciutadans, Albert Rivera, dimarts a les 11 del dematí. Rivera li comunicarà la intenció de liderar l’oposició. Amb tots dos, Sánchez analitzarà la situació que ha quedat després de les eleccions de diumenge.
Des de Vox critiquen que Sánchez els hagi exclòs d’aquestes reunions. Vox considera que ignorar-los és un menyspreu a la democràcia.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca