Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
El cap del govern central diu que Europa guanya amb la incorporació de Ribera com a vicepresidenta de la Comissió Europea
Sánchez en un moment de la declaració institucional. / EFE
292El cap del govern d’Espanya, Pedro Sánchez, ha afirmat aquest dilluns que la nova vicepresidenta tercera i ministra per a la Transició Ecològica, Sara Aagesen, manté “el rigor, la professionalitat i el coneixement expert” de Teresa Ribera. Així ho ha manifestat en una declaració institucional des del Palau de la Moncloa.
“La nostra pèrdua a Espanya és el guany de tota Europa”, ha manifestat Sánchez sobre Ribera, abans de confirmar el nomenament d’Aagesen, que ja és al Butlletí Oficial de l’Estat.
Sara Aagesen promet el seu càrrec davant el rei, similar a la presa de possessió d’altres ministres del gabinet de Pedro Sánchez.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte