El president del govern central, Pedro Sánchez, ha dit que la decisió del Regne Unit de d’obligar a la quarentena als viatgers que tornin procedents de les Illes Canàries i les Balears és “desajustada”. Ho ha fet durant la sessió de control que ha tingut lloc aquest dimecres al Congrés i en resposta als diputats dels partits canaris. Ana Oramas (Grup Mixt – Coalició Canària) ha recordat a Sánchez que “ahir es van cancel·lar les reserves de tardor de molts turoperadors britànics” i Pedro Quevedo(Grup Mixt-Nova Canàries) li ha demanat que “l’Estat espanyol faci el que sigui possible per evitar greuges com el del Regne Unit”.
Sánchez ha especificat que el govern central “està fent feina sense aturar” amb el govern britànic perquè “revisin” la decisió i ha qüestionat la mesura, que no té en compte “la incidència acumulada de l’epidèmia a determinats territoris, especialment a les Canàries i les Balears”.
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui