Confisquen al polígon de Son Castelló de Palma més de 115.000 peces de joieria de luxe falsificades
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
A la Cimera de la UE que se fa a Romania, Sánchez ha demanat més poder per Espanya després del seu èxit electoral.
El president del Govern central en funcions, Pedro Sánchez ha demanat als independentistes que no vetin Iceta. Sánchez sol.licita que respectin el seu dret i permetin que el secretari primer dels socialistes catalans sigui nomenat senador i ser triat president del Senat.
Ho ha dit en arribar a la cimera de la Unió Europea que se celebra a la ciutat romanesa de Sibiu. Els caps d’Estat i de Govern ténen damunt la taula estudiar el primer esborrany de l’anomenada Agenda Estratègica de la Unió Europea per als pròxims 5 anys. També han de discutir el repartiment dels llocs institucionals que acaben enguany el seu mandat, com ara el relleu en el càrrecs de president del Consell Europeu i de la Comissió Europea. Pedro Sánchez ha demanat més poder per Espanya després del seu èxit electoral.
Una Europa sense perjudicis per les diferències polítiques ha de ser, segons la cancellera alemanya, Angela Merkel, la prioritat europea per al pròxim lustre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Altres tres persones també han resultat ferides després de bolcar el cotxe en què viatjaven
Sota el lema "Sóller al límit" els convocants es queixen de la proliferació del lloguer turístic i l'excés de trànsit en temporada alta