110 l/m² a Mortitx i 78 l/m² a Santanyí, els registres més destacats de les tempestes d’aquest dijous
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
Els Populars acusen al president d'obtenir uns resultats pitjors dels anunciats
La sessió de control al Govern central ha començat amb un nou aplaudiment de la bancada socialista i d’Unides Podem a Pedro Sánchez per l’acord europeu sobre el fons de recuperació de la Covid-19. De les mamballetes hem passat a les crítiques del partit popular, que malgrat reconèixer que l’acord és bo per Espanya, creu que en el fons és una esmena a la totalitat a l’acord de govern amb Podem, nacionalistes i Bildu. Sánchez ha replicat que l’aportació dels populars ha estat nul·la.
La jornada parlamentària ha finalitzat amb la primera derrota en el congrés del govern. El ple ha rebutjat les propostes socials del dictamen de la reconstrucció per tres vots de diferència. El govern no ha pogut obtenir tots els suports necessaris i un dels punts de major discrepància ha estat que l’educació concertada pogués quedar al marge de les ajudes. En canvi, per un vot, sí que s’han aprovat les mesures econòmiques. El consens més gran ha arribat amb les propostes sanitàries i de la Unió Europea.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís