Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Más Madrid decideix avui si es presenta als comicis generals
El president del Govern espanyol en funcions i secretari general del PSOE, Pedro Sánchez, ha enviat una carta a la seva militància en què diu sentir-se frustrat i decebut per la repetició dels comicis. A més, ha fet una crida a la movilització dels progressistes que varen votar per altres opcions d’esquerres i que, al seu parer, varen emetre un vot estèril.
Aquesta és una de les reaccions polítiques del dia, mentre tots els partits es preparen per la convocatòria d’eleccions del proper 10 de novembre. El partit Més Madrid, que lidera Íñigo Errejón amb altres antics membres de Podem, decideix avui horabaixa si es presenten a les generals i quin ha de ser el full de ruta del partit. Una trobada a la qual Errejón no assistirà per no “condicionar” la militància.
En clau local, demà serà protagonista l’assemblea de MÉS per Mallorca. L’executiva dels ecosobiranistes proposa a la militància repetir la mateixa coalició electoral que varen fer l’abril amb Més per Menorca, Ara Eivissa i Esquerra Republicana. Encara no han decidit si hi concorreran amb el mateix nom, Veus Progressistes, ni tampoc si Guillem Balboa repetirà com a candidat al Congrés i Rosa Cursach al Senat.
Calendari electoral abreujat
El calendari d’aquestes eleccions serà més curt. Passa de 54 a 47 dies, perquè la campanya electoral es redueix i durarà una setmana manco (és a dir, només 8 dies). El compte enrere començarà dimarts, quan el rei Felip i la presidenta del Congrés signin el decret que dissoldrà les Corts Generals. Pedro Sánchez, no serà a Espanya quan es convoquin oficialment les eleccions, ja que el dimarts intervendrà davant l’Assemblea General de les Nacions Unides.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols