Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les negociacions per fer possible una investidura al capdavant continuen amb la llei d'amnistia i la convocatòria d'un referèndum com a temes de confrontació principal
Pedro Sánchez continua amb la seva ronda de contacte per a la investidura. Avui migdia s’ha reunit amb els principals líders sindicals, amb Pepe Álvárez, secretari general d’UGT i amb Unai Sordo, de Comissions Obreres. Sordo ha explicat que la demanda principal que han fet al president en funcions és que si presideix la pròxima legislatura, prioritzi l’agenda social.
D’altra banda, avui horabaixa està previst que es reuneixi amb Alberto Núñez Feijóo. Les negociacions per fer possible una investidura al capdavant continuen amb la llei d’amnistia i la convocatòria d’un referèndum com a temes de confrontació principal.
La portaveu de l’Executiva Federal del PSOE, Pilar Alegría, ha deixat entreveure que el referèndum no serà la moneda de canvi per a la investidura de Sánchez, ja que, segons ha assegurat, els mateixos catalans ho rebutgen. Alegría ha demanat “tranquil·litat” enmig de les negociacions i ha subratllat que no aprovaran “res que no sigui constitucional”. També ha dit que les converses amb els grups parlamentaris “avancen d’una manera raonable”, però ha insistit que han de ser “discretes i prudents” fins a aconseguir algun acord.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes