El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Ha acordat amb la batlessa de Barcelona Ada Colau reactivar el conveni de co-capitalitat cultural i científica subscrit fa una dècada amb el Govern Zapatero
El president del Govern central, Pedro Sánchez, ha continuat avui la seva visita institucional de dos dies a Catalunya. Primer s’ha reunit amb la batlessa de Barcelona Ada Colau, amb qui ha acordat reactivar el conveni de co-capitalitat cultural i científica, subscrit ara fa una dècada amb el Govern Zapatero.
També han signat un acord de col·laboració en matèria social, econòmica, cultural i científica, que inclou, entre altres mesures que l’Estat destini a projectes i infraestructures culturals i científiques de la ciutat entorn de 25,8 milions d’euros.
Colau ha assegurat que Sánchez tindrà en la capital catalana la “principal aliada en la nova etapa de diàleg” oberta amb el govern de la Generalitat.
Després, el president ha acudit a un acte organitzat per la patronal Foment del Treball i ha finalitzat la visita amb la presidenta de la Diputació de Barcelona, Núria Marín, amb qui ha signat un acord per impulsar les energies renovables.
Ada Colau ha agraït a Sánchez les seves paraules després de la reunió amb Torra que ha qualificat de “punt d’inflexió” tant en el “to com en el contingut” i ha dit que tendrà Barcelona de”principal aliada per aquesta nova etapa de diàleg”.
Sánchez, per la seva banda, ha assegurat que “retrobades” com aquestes es convertiran en una pràctica habitual. “Volem ser resolutius i executius”, ha dit el president del Govern espanyol.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles